Tojással dobálták a járókelőket!

2019.11.06

Kedd este érte a "támadás" az egyik kollégánkat, amikor a fő utcán sétált hazafelé. Elmondása alapján először fel sem fogták, hogy mi történt: 

"Suhanás és csattanás, csak a hanghatás után néztünk körbe és vettük észre, hogy tojásos az aszfalt. Az egyikünk lett figyelmes arra, hogy egy lehúzott ablakú autóból érkezhetett az "égi áldás"." - mesélte kollégánk

Rögtön az esemény után írtunk egy kedves posztot a Facebook oldalunkra ahová az alábbi hozzászólások érkeztek:

"Nekem a kocsi szélvédőjét dobálták meg múltkor, amíg boltban voltam. FÉNYES NAPPAL."

"Mi felénk a múlt héten dobálták a tojásokat a gyerekre az utcán . Hozzáteszem mi falun lakunk . Én nem hittem el a gyerekeknek de akkor tényleg igaz lehetett."

"A TESCO-nál egy nőt eltalált, utána a város felé menet 2x dobott felénk, másodszorra konkrétan láttam, hogy dobja el a tojást, akkor írtam fel a rendszámot. GT környékén is volt törött tojás a földön, utána már csak köröztek a belvárosban, ha jól láttam ketten voltak a kocsiban "

Egyik hallgatónknak a rendszámot is sikerült leolvasni. 

Hihetetlen, hogy vannak emberek akiknek ez szórakozási lehetőséget okoz. Minden esetre ÓVAKODJUNK A REPÜLŐ TOJÁSOKTÓL!

UI.: Az esti incidensnél szerencsére senkit sem talált el a repülő tojás.

Tarján Rádió, Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el